Ahad, 24 Mei 2009

Kemelut yang semakin kalut

Alhamdulillah selepas 2 hari x up dated blog disebabkab hal2 yang x dapat dielakkan,malam dapat la jugak curi2 masa untuk menulis,bukan apa kalau x menulis sehari rasa macam x lengkap ja hidup,cuma masih lagi terasa keperitan akibat dari keputusan yang ternyata telah dirancang,namun akur dengan keputusan itu,melihat berita semalam dan hari ini ternyata kesan kepada kemelut di Perak telah merebak ke dalam parti2 sekutu BN,macam selsema babi jugak la,ops sori Virus H1N1,satgi ada orang marah pulak,kalu dulu selsema burung habis ayam direban dan burung disangkar terkorban akibat di bakar tapi apabila virus H1N1 ni menyerang x dak pulak dengar binatang........ mati dibakar,apapun berbalik kisah di atas tadi,dulu depa dok kata Perak ada 2 MB tapi la ni PPP pun dah ada 2 presiden,apa ceta ni.tapi yang best nya dalam satu mesyuarat 2 ada jugak depa buat undi x percaya kepada presiden lama tapi di perak yang lawaknya X dak pun adun buat undi x percaya 2,lagu mana nak kira 2.Satu lagi parti sekutu BN ialah Gerakan penang yang sedang bergolak,emmmm nampaknya makin lama makin treuk geng2 ni,lps satu,satu hal dok jadi kat depa.Makin pening la PM 1 malaysia.Gerakan memang dah lama x puas ati dekat koo su kun,dah la kalah lepas 2 dapat jadi Menteri lagi dan dilantik jadi pengerusi BN kat penang lagi besar la ego dia.Apa-apapun pandai2la hangpa selesaikan,negeri aku ni pun makin berserabut,dan esok Ir Hj.Nizar akan failkan kes ke mahkamah persekutuan pulak,moga2 keadilan akan terbukti InsyaAllah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

K-Charge ( local made)RM 250

K-Charge ( local made)RM 250
berminat boleh hubungi saya 019-5451712