Khamis, 7 Mei 2009

(5) 7May @ Perak - Update 9.45 ( tangkapan kian besar)

Sebarang elemen berwarna HITAM tidak termasuk kulit, bulu, biji mata..adalah diharuskan untuk ditangkap. 2 lagi baru saja ditangkap..

Raja Muda Perak telah selamat tiba, pintu Dewan akan dibuka apabila acara protokol selesai dilakukan, dari sumber memaklumkan semua Adun akan mula masuk ke dewan pada jam 10 pagi.

Siapa juga yg jejak dalam kawasan zon larangan 500 meter akan ditangkap, dan akan dihumbankan ke dalam trak..lu nak rasa kena humban lu pijak laa..tengok takpa..tak kena tangkap! Siren kereta polis dah mula sibuk berbunyi..bawak tangkapan ke balai ler tu..tepi2.. beri..laluan! Tak cukup atas jalan kena tangkap, mamat tengah minum kopi pun kena hangkut jugak..adehh...kulit hitam takpa, jangan pakai baju hitam..!

Air lengkong..air lengkong...! Singgit..singgit..! Yeop minum ayor kaler hitam, kena tangkap juger ker ? Idakk yer...okay..bak 3 teman nak beli..hauss sesangat ni yeop!

Majlis protokol dan perbarisan baru saja selesai, semua Adun mula memasuki dewan sekarang ! Blogger sudah mula nak kena halau..angkat laptop sekarang !!

A white van with a satellite dish is parked outside. The dish is pointing in the direction of the State Assembly building. Inside the van are electronic devices.
!

Hati-hati semua...!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

K-Charge ( local made)RM 250

K-Charge ( local made)RM 250
berminat boleh hubungi saya 019-5451712