Jumaat, 30 Oktober 2009

Bahana 1 Malaysia

Semalam penulis ada komen pasai kereta melebihi 10 tahun kena menjalani pemeriksaan puspakom bila nak renew cukai jalan,pagi ni ramai yang bagi respon termasuklah dikalangan orang2 surat khabar,cuma bunyinya x la keras macam sesetengah orang,tetapi hakikatnya mana slogan yang di war-warkan sebelum ini yang kebajikan rakyat diutamakan,kalau lah mcm ni bukan rakyat dah yang diutamakan tetapi puak2 yang terlibat dalam puspakom,dah la sekarang ni insuran dah x dak yang murah tambah pulak dengan beban baru pulak,bagi orang lain penulis x tau la kot2 Rm40 2 kecil tapi bagi penulis itu dah kira membebankan,kalau pi sekali lulus x pa la tapi kalau x lulus kena ulang pi lagi,dengar ceta pulak puak2 ni memang banyak kerenah.mana dengan buang masa menunggu.Puak2 menteri dalam kabinet haram jadah 2 x pikiaq ka semua 2.Rakyat kat bawah kena macam2 bayaran 2 pun x cukup2 lagi ka.Kepada rakyat semua tengoklah pemimpin2 yang hangpa kata dok bela rakyat tapi ni lah hasil yang anda semua bangga2 kan.lagi cekik hangpa ada la.Dok kata bela rupanya depa liwat hangpa kot belakang.Hah macamana sekarang ada rasa sedap kena liwat.MAMPOS UMNOGEK.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

K-Charge ( local made)RM 250

K-Charge ( local made)RM 250
berminat boleh hubungi saya 019-5451712