Khamis, 18 Jun 2009

kekusutan makin parah



Dari semalam lagi penulis dok tengok blog,berita untuk memastikan betui ka apa yang depa yang cerita pasai TGNA suruh Timb Presiden letak jawatan dan masuk umno,setakat la ni memang sah la TGNA mengeluarkan kenyataan tersebut,pasti ada sesuatu yang tidak menyenangkan hati TGNA sehingga beliau boleh mengeluarkan kenyataan sedemikian,bukan calang2 orang pulak 2 yang disuruh berbuat demikian,bagi penulis eloklah diadakan muktamar khas bagi merungkaikan kekusutan yang impaknya bukan sedikit,bagi ahli2 Pas ini telah sedikit sebanyak telah menjejaskan kepercayaan mereka,bagi mereka yang benar2 faham x pa lah,tapi penulis takut yang baru2 nak berjinak dengan Pas akan berfikir dua kali menyokong Pas pada PRU13 nanti.Penulis dari mula lagi dah nampak akan ada masalah dengan isu tersebut,sewaktu dialog DPPKL dengan ustaz Azman Shafawi beberapa bulan yang lepas isu ni telah dibangkitkan dan beliau telah menerangkan dengan panjang lebar berkenaan isu tersebut,beliau sendiri berjumpa dengan TGHH untuk mendapat penjelasan dengan jelas,jadi penulis dah nampak la mcmana perjalanan UG ni.tetapi yang jadi masalahnya orang yang x faham dan x nak faham,susah sikit la.Dan media massa yang Pro UBN memainkan jarum lagi melompatlah golongan2 ni.Lebih cepat diadakan Muktamar khas lagi elok,sebelum lagi parah lebih baik diubati segera la ni pun masing dok mencemuh Ust Nasha dan cikgu Pa,boleh kita menegur tetapi kita kena ingat kita berada di dalam jemaah yang memperjuangkan Islam x eloklah mengeluarkan kata2 kesat,lain la mcm blog penulis blog cikai ja,blog anda semua merupakan blog top ten.jangan dibuka terlalu banyak pekung didada nanti pekung anda sendiri yang terbuka,ingatlah bahawa Allah telah berfirman bahawa barang siapa yang menutup keaiban saudara mereka InsyaAllah keaiban mereka jugak akan dilindungi.UBN tengah bersorak sakan meraikan,kerana Pimpinan PAS dicela oleh Ahli Pas sendiri,jadi fikir2 lah kerana keburukan yang sedikit kan akan menjadi besar jika kita lambat membaikinya.Waallahuaklam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

K-Charge ( local made)RM 250

K-Charge ( local made)RM 250
berminat boleh hubungi saya 019-5451712